בשנים האחרונות, כמות עורכי הדין בישראל שוברת כל שיא אפשרי. לפי הערכות שונות פועלים בישראל מעל 80 אלף עורכי דין ומתוכם 55 אלף עוסקים במקצוע ברמה יומית.
במאמר זה אציג לך מספר טיפים אשר יאפשרו לך לבדל את עצמך משאר עורכי הדין, להביס אותם ולקדם את עצמך בצורה נכונה ברשת האינטרנט.
איך עורכי דין יכולים ליצור בידול ברשת?
עורכי דין אשר מעוניינים ליצור לעצמם בידול אמיתי ברשת האינטרנט, יכולים לעשות זאת על ידי ביצוע של פעולות אקטיביות, יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא – כל אחד מהאפשרויות יאפשרו לעורך הדין לזכות בנקודות זכות מול הלקוח הפוטנציאלי.
עורכי דין אשר מעוניינים ליצור בידול אמיתי ברשת, יכולים לבצע את הצעדים הבאים:
- מיתוג עסקי – מיתוג עסקי יאפשר לך לבדל את עצמך משאר עורכי הדין הקיימים על ידי שפה ויזואלית אשר נכונה לך. לרוב, חבילות מיתוג לעורכי דין כוללות עיצוב לוגו לעורכי דין, עיצוב אתר אינטרנט, הפקה של צילומי פורטרט מחמיאים וכדומה.
- בחירה של תחום עיסוק עיקרי – הלקוחות הפוטנציאליים מחפשים ברשת האינטרנט פתרונות ושירותים משפטיים אשר ניתנים על ידי מומחים בתחומם. עורכי דין אשר מציעים מגוון רחב של שירותים משפטיים (פשיטת רגל, עבודה, נזיקין וכדומה) תחת אותה קורת גג, מתקשים לייצר בידול אמיתי מול הלקוח.
- חשיבה מחוץ לקופסא – חשיבה מחוץ לקופסא, יצירתיות וחדשנות הן חובה כאשר רוצים ליצור בידול נכון לאורך זמן. לעיתים קרובות, דווקא עבור עורכי דין מתחילים אשר לא יכולים להשקיע תקציבים רבים בנושא, חשיבה מחוץ לקופסא, יצירתיות וחדשנות יכולה ליצור בולטות משמעותית.
- חוכמת ההמונים – רשת האינטרנט מאפשרת לכל אחד להגיב, לבקר ולהמליץ באינספור פלטפורמות שונות (פייסבוק, גוגל לעסק שלי וכדומה). לא מעט לקוחות פוטנציאליים מתבססים על המלצות גולשים לפני כל קבלת החלטה, כך שמומלץ ליצור מתודולוגיה סדורה אשר תאפשר לכל לקוח מרוצה להשאיר ביקורת חיובית אשר תאפשר לך להרוויח עוד כמה נקודות זכות מול הלקוח הפוטנציאלי אשר לא מכיר אותך.
לסיכום, חשוב לזכור כי כל על מנת לשמור על הבידול והמיתוג החיובי שנוצר לך, חשוב לשמור על אותו קצב עבודה – לעיתים קרובות, ההתמדה היא המפתח ליצירת בידול אפקטיבי אשר מעניק לך כוח, ביטחון וחסינות מסוימת בזמן משברים אשר עלולים לפקוד את השוק.